Wednesday, February 12, 2014

Tipo Ziobriu Zvejyba is po Ledo

Taip jau susikloste, kad lygiai pries savaite (treciadieni) atsvenciau savo gimtadieni, ketvirtadieni atsigavau, o jau pentadieni teko susikrauti lagamina mazdaug taip:
  

Tiem kam idomu apie zieminiu spiningeliu apsaugas, pasiskaityti galima cia: Apsaugos Zieminiu Spiningeliu Transportavimui

Nors lektuvas ir velavo,bet pagaliau pasiekiau keliones tiksla, draugas pasitinka mane orouoste, pernakvojam pas ji, ir paryciais pasikrove visa manta i auto pajudame i zvejybos vieta. Keliones dar 4 val, bet su sustojimais gaunasi ir daugiau, nes reikia ir kuro, ir masalu, ir licenzijos man, kad paskui netycia nekiltu neskandumu, bet mes uzsispyre savo tiksla pasiekiam. Bendras vaizdas mazdaug toks:
 
Vos ne miestas ant ledo (foto nelabai matosi)



Apsidairius ir mes ruosiame savo busta ateinanciai parai.
Neblogas namukas ;)
 
Pasiruozimas ekeciu grezimui


Techninis mazgas ;)

Eketes greziamos kaip per sviesta:


Isikurem mes tikrai neblogai, ir prie -20C nemanau kad susalsim.

Jauki atmosfera :D


Pirmi metimai, pirmi kibimai ir pirmosios zuvys… Labai tik gaila kad ne tai, ko mes atvaziavom.
 
Goby Fish.

Nu beveik Byciokas.

Kaip bebutu, tai mano pirmasis...

Istraukiu as juos du…

Veliau istraukiu ir du kitus monstrus, kurie keliauja atgal i ekete, nors gyvunelis ir atrodo nemaloniai, bet negaliu as isbovyti gyvo padaro vien del to, kad jis nemielas.
Salamandra

Salamandra is arciau

Dar pasirodom kokie lankstus ir arsus mes esam ;)

Antroji Salamandra.

Draugui uzkimba Stinta… Gal ir ne blogas laimikis, bet vistiek ne tai ko mes atvykome.
 
Zinant kokio ilgio samtelis, stinta neatrodytu

Is arciau...

Nors ir nelabai vaisinga musu zvejyba, bet vien tai, kad susitinki su senai matytu draugu, o nezvejoja kartu jau dugiau nei pries 12 metu. Laikas neprailgsta, nors kimba retai, o ir tu keliu uzkibusiu man istraukti nepavyksta.

Tesiame zvejyba, ir pagaliau, draugo meskerytes valo gale suspurda tai ko mes atvykome. Labai miela zuvyte pavadinimu White Fish. Isvaizda labai primena lietuviska ziobri, bet artimiausias atitikmuo Lietuvoje butu Sykas.
 
White Fish - Sykas
Pozuojam ;)
Pirma zuvi fotografuoju “visais kampais”, juk tai zuvis, kurios dar nesu pagaves… 

Mano Pirmas ir kolkas paskutinis Sykas
Na iki ryto, kol pradejom pakuotis, ir man pavyksta viena istraukti, kai tuo metu mano kompanionas/mokytojas/kolega/geras draugas istraukia 6…
 
Dienos laimikis

Dienos laimikis kitu kapu

Laimikis Sauluteje ;)
Na niekis, apgaude mane, bet as palauksiu, kol jis pavasari atvaziuos pas mane, ir gaudysime tai, ko jis dar nera pagaves :D
 
Papozuojam su zuvim.

Papozuojam su zuvim.

Dar karteli apsidairome, ir susipakave pajudame link Chikagos.
Zvejyba vyko Sturgeon Bay Wisconsin, ledo storis netoli metro, gylis 10 metru ir giliau, nakti temperatura buvo nukritus iki 0 F (-18 C). Man visa ta kelione kaip kokia egzotika, tikslas ivykdytas, nors ir silpnai…

Ir kaip tam senam anekdote kilusiam ish reklamos:
Skrydis i Chikaga – 188$
Smulkios islaidos keliones metu – 100+$

Pagautos 2 zuvys (kuriu nebuvau sugaves) ir salamandra bei praleistas laikas su senu geru draugu – PRICELESS 

No comments:

Post a Comment